måndag, juli 23, 2007

Hemsk Måndag....



Ja...idag har det inte varit en bra dag.
Kanske den jobbigaste hittills.....i trötthet räknat!
*
Det började igår natt.
Kelly vaknade vid 23-tiden, fulla pyjamasen me Shit! Fick en ny. Vägra somna om.
Vi tror det är nya tänder på G igen... skiter jämt och ständigt, är lite varm, vill inte äta..osv.
Står bara å skriker i sängen. Usch! Sånt vill inga mammaöron höra.... Det SKÄR ändå in i hjärte!
Hon somnade kanske 01:30 "imorse".
Lillpysen var väl rätt så duktig just inatt, sov 6 timmar, åt, sov 6 timmar, sov...
Men så fick Micke jour inatt...åkte iväg vid 1-tiden. Jag gjorde räkningarna till pappas företag då han for... hhmmm....bra arbetstid ??
När jag la mej, fick jag för mej att han kört av vägen, för han trodde det inte skulle ta så länge...och jag låg vaken till 3 och vänta....kunde klååån inte somna om! RIngde till han, Mobilsvar. Shit! RIngde igen, men då fick jag äntligen svar! Han lovade att ringa då han skulle börja köra hem.
Kevve vakna 5:20 och skulle äta. 6:00 kom Micke hem.
Kelly sov, som tur var, till 11:00, och Kevin vakna 12:00. Så vi fick ju ändå några timmars sömn.
Idag har Micke varit hemma och sovit. Och jag med för den delen.
Hela familjen som från 15:00. De andra vakna 16:30. Jag sov till 18:00. Dyngtrött!
SUCK! Man får som aldrig känna sig riktigt utvilad! Men men....sånt är livet!
*
Idag har Emma namnsdag! Grattis Emmis !!
Imorron fyller David 30 år! Stort Grattis! Tur att festandet är över!! ;-)
Och jag tror att Carros Jonas fyller 27 (?) år den 27:e....????
*
Iqwell äre Teven som gäller.... Snart CSI och sen Day Break.
Ska bli smarrigt med lite mörk choklad och vatten !! ;-)
Nu skräjj lillgrodan, matdags!!
Ha´re så bra!
Kram på er!

1 kommentar:

Cajjkan sa...

Helt riktigt. På fredag är det "stora dagen". Blir dock lungt firande, hans föräldrar kommer ner å hälsar på.

Jadu Bea, ni har det ni gör! :) Hoppas ni hinner njuta åxå! Av sommar å småbäbisar! KRAM!