måndag, juli 30, 2007

Den som dricker ensam har bara sig själv att fylla!

Här har vi ett jäääkligt bra förslag på hur man kan förlänga livet....
Sluta helt enkelt att jobba! Du missar ju 8 timmar/dag av livet!
*
Ja...vore det inte för perninga...
*
Idag har jag cyklat till Norsjö å handlat (!???). Normalt ?
hhmm...men skönt va´re! I regnet å allt! Hade Kelly bak på cykeln, och matkassen fram på cykeln.
Men snacka om ont man får i röven! Är numera en: (_._) flat ass istället för mitt vanliga (__!__) fat ass!
hihihih
hoppas bara att det inte blir ett fat-flat-ass! hhmm...
Det finns ju även (_o_) an ass that´s been around, och (_O_) an ass that´s been around even more, sååå:
(_X_) Leave my ass alone !!!
*
Försökte verkligen komma på en idiotsäker ursäkt för att slippa röra på mej idag; som tex: Jag har planerat att åka till stan och prova handskar,....... jag håller på att lära min snigel att joddla, ehh...killen på MTV sa att jag inte skulle gå nånstans!.....eller den sista jag testade: Det känns inte rätt mot dej (Micke) som inte får följa med...*snyft*
Inget funka.
Men Micke sa dock då jag for på cykeln: - Bea, du är inte klok!
Jag ropade ner från vägen, redan cyklandes i turbofart och pulsmätarn igångsatt (och därmed redan på MAXPULS): Hell Yeeeah Mother F*****!!...typ....
(I själva verket stod jag väl som en mes och vinka åt min lilla älskling och sa: Jag är snart hemma Älskling!! *vink*vink*)
*
Funderar förresten på den här Beach-helgen......
Jag hoppas att alla hinner läsa (eller va säger jag..jag hoppas NÅN läser det här av mina polare...hihi) Skulle det inte va trevligt att fortsätta den årliga traditionen att bli full en torsdagkväll på Beachen ?? Nä jag skojjar ba...men seriöst....vi brukar ju träffas vid pubtältet på torsdagen för att träffas alla och höra hur helgen ska bli (blöt eller jäääätteblöt !!), och det vore ju kul även i år!!
Va säger ni; Tea, Carro och Frida ?? Ska vi dra igång ?...en träff asså !!
På tal om det; jag måste då kolla bäst före-datumet på mina cider som står i källarn... hihi
Åsså...såklart måste jag ju höra med barnvakten.....-Öhh....du Micke....gåre bra om du är hemma me barna i helgen?? Ja asså...du gör ju som du vill! (underförstått: Det rätta valet borde vara uppenbart vid det här laget. Säger du nej kommer du att få igen för det här senare!!) *mojhahahah* ...skämta ba......
*
Micke är just nu ute och kapar virket till huset. Äntligen!
Han har lånat hem en kap från Träfixarna, så slipper vi köra virket dit igen och hem...
Nu är det bara att börja grundmåla....*suck*....DET kan man kalla Matteprovs-tråkigt eller hur?
*
Har ju börjat använda min nya pulsmätare, med avståndsmätare och hastighetsmätare. Varför står den på noll hela tiden ??? he he
Instruktionsbok ? Näää...JAG behöver minsann ingen instruktionsbok för att strula till det här ordentligt!! ....det är bara förjävligt!
Kul ändå att se hur långt man har lyckats släpa runt med fötterna och min barbamamma-kropp, som ser, ja, rent skabbig ut! Vårsch for min sommarfräscha kropp vägen ??
Du vet, den jag beställde i katalogen ??? Det var ju bara bikinin som kom.....juh !!! ;-)
Har ni förresten tänk på en sak: En naken man är inte rädd för ficktjuvar!!
Inte lätt att va Partyplupp!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Klart vi ska, ser torsdagens meeting som en självklarhet!!

Cajjkan sa...

Of course! Möjligen (läs FÖRHOPPNINGSVIS) kommer vi väl att "träna" (läs KÄNNA PÅ EN BEACHBOLL FÖR 1A GÅNGEN DETTA ÅRET!!) men det torde väl hinnas med en vider eller två! :)

Cajjkan sa...

hahaha... vider?! äre nån ny drink tro? :) Nä cider skull de va..

P@rtyplupp sa...

låter KANON !!!!