lördag, juli 28, 2007

Äventyr!

Jajjamänsan!!
Hä vart en tur till Piteå, så nu är vi en resa "rikare" till minnet!
Så schwajnigt roligt vi hade!
Kom till Äventyrsbadet klockan 17:00 (Cindy och våran tremening Malina följde åxå me!) och badade till 18:30. Sprang runt och åkte rutchkanor heeeela tiden.
Sista kvarten satt vi i bubbelpoolen och värmde oss.
Jag tror klååån Kelly skratta HELA tiden!
Åjåjåj, det är SÅ härligt att höra barn skratta! Det värmer kan jag lova.....!!!
Och det var SÅ himla kul för Micke åxå....som vanligt blir han som ett barn direkt vi kommer dit. Jag får gå å bromsa han och säga: Men lugn Micke, vi HINNER göra ALLT!!!
Dessutom var det ganska kul att få lite ensamtid med Kelly......som förr.
Kevin var i husvagnen hos sin mormor, och hade det mysigt!
*
Sen bjöd min pappa oss på buffé inne på hotellet - jag säger bara: Världens goaste buffe!!
Kycklingfile, laxfile, fläskfile, rostbiff, potatisgratäng, jättesallad, tzatziki...m.m. Till efterrätt fick man äta hur mycket bärpaj, glass och grädde man bara orka! Snacka om hääärligt för jag som går på GI Fas 1 !!! *mumsfilibabba*
*
Kom just hem (23:30) från den trevliga dags-trippen. Kelly har fått go-natt-gackan och somnade som en stock, och Kevin äter just nu hos pappa sin. Sen äre nog go-natt för oss åxå!
GO NATT!

Inga kommentarer: