fredag, juli 13, 2007

Rolig kusin och baby-lycka!!


Jag har mååånga kusiner, och alla är dom roliga; men den här kusinen tar nog priset!

Här har vi Wilma och Stella!

Jag måste nog börja med att berätta att jag ska bli MOSTER!!!

I februari 2008!

Lillasyster Kim ska bli mamma! Fantastiskt kul!

Det ska bli SÅÅÅÅ spännande!

Jo just det ja!

Jag ska bli FASTER ÅXÅ! Dick och Lina väntar sitt andra barn!!

Och gissa när ???

I februari SÅKLART!!! HA HA!

Det skiljer kanske 3 dagar mellan dem....

Helt otroligt ! Helt fantastiskt! HELT COOOOLT !!!!

Mamma och pappa får 5 barnbarn på 2 år !!

*********

Iallafall...

Min moster Mariana skulle förklara för sin dotter, Wilma, om nyheten:

Mariana: Wilma, vet du.. Kim och Sebbe ska bli föräldrar!

Wilma svara: TILL VEM DÅ ???

hhahahaha Visst va´re gulligt!! Barn är ju otroliga !! Egentligen ganska smart sagt, om man tänker efter.....

Inga kommentarer: