lördag, juli 21, 2007

Mina godingar!

Oj, tänk vad tiden går fort!
(speciellt när man sitter vid datorn hihihih - näää skämta ba!)

Min lilla knodd fyller 4 veckor på måndag! Det är helt otroligt vad fort tiden flyger iväg! 4 veckor! Ofattbart! Tiden innan förlossningen gick fram med sniiiigel-fart, man räknade TIMMARNA, de sista 3 veckorna...det gick såååå sakta! Och när man hux flux har fått sin lilla prins till världen - hinner man knappt räkna veckorna!


Min lilla prinsessa är nu 1 år och snart 3 månader gammal! *snyft* Snart är hon stora damen och skäms om hon syns ihop med mamma och pappa! jaja...ett tag kvar tycker ni, men det går SÅ FORT! Tur att vi ska ha många barn, så hinner man både njuta av barndomstiden - och bli less!

Jag sa senast igår till Micke: Fatta när alla barn är så stora att dom klarar sig själv - DÅ SKA JAG TA SOVMORRON!!! Micke skratta och sa: ja få se....10 barn till, som ska bli minst 10 år, Jadu Bea, din sovmorron kommer väl om 20-30 år !!! *suck* Är det så länge ?? hhmm.....

Den här veckan har varit lite upp och ner faktiskt .... vi har stannat uppe länge på natten, för alla jäädrarns projekt vi håller på me...Kevin har vaknat då vi ska sova, så en av oss (vi har tagit varannan natt) har suttit uppe halva natten för att Kev råkar ha dag då vi andra har natt! Sen ska man upp var 3-4:e timme för att ge Kev mat, upp på morron för att ta hand om storasyster. Så vi har varit liiiite trötta i veckan! Men...den tiden tar snart slut. Kelly började sova 12 timmars nätter då hon blev 10 veckor, och hade alltså natt då vi andra hade natt! Ska bli himla najs! ....Bara 6 veckor kvar då, i denna insomnia...... *nedräkning*

Idag steg jag upp 13:30. Jag vet inte om man kan kalla det sovmorron, men ja...nästan! Micke fick ta över "skiftet" med lillebror där vid 7-8 tiden, då hade jag legat halv-vaken hela natten, och man sover verkligen inte bra när han ligger på en, det blir varmt, klibbar, han ligger och "gnyr"... Kelly följde ju mormor och morfar igår, så idag är det rena lugnet här hemma. Fortfarande lika tråkigt då "virvelvinden" är borta! Miss you Kel! Men man får passa på att njuta....

Igår satte Micke upp handtagen till toainredningen, så nu börjar det dra ihop sig. Just nu sätter han upp nåt himla snöre runt huset, för att se till så att vi sätter upp virket rakt och så att midjan hamnar på rätt ställe.....osv....

Nu ska jag gå å ta en dusch! Då vet ni !!

Inga kommentarer: