fredag, juli 13, 2007

En till vän....

Tjollahopp !!
Nu har en till go´ vän börjat blogga....jiiihaa!! ;-)
Det ska bli roligt att läsa om vad som händer hos dej, Carro !!

Och hur ska jag förklara Carro då ??
LÄTT!

Energisprutande, glad och sprallig brud som gillar äventyr !! Helt enkelt! :-)

PS: på bilden är hon LITE yngre...... hihihi.....men fortfarande lika sööt ! ;-)


Lägger in en bild på Frida då åxå...

Lika cool DÅ som NU !! :-)
Läs mer om FRIDA i hennes blogg !
*
*
*
Visst ä´re härligt med vänner !!!!
(Speciellt sånna som lägger ut supersnygga bilder på en !!! hihih)
*
Jag har ju endel festar bilder åxå......som kan va bra att ha nån gång....
Men...tills vidare är dom HEMLIGA !!! ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

GAAAH! Föll ur stolen när jag surfade in på din sida! Jisses det där va inte igår. Om jag inte har helt fel så har jag kort på dig tagna under samma tid :P Glömde jag säga att vi har en scanner här hemma ;)
Å min adress är nu mera http://frida07.blogg.se

P@rtyplupp sa...

shit pommfritt!
Har jag fastnat på kort ??? inte bra......
Men visst va vi tuffa på den tiden?!!
hihi!
Jo, såg din nya adress! Kul med ny sida! Man kan sitta i timmar och joxa!