tisdag, juli 24, 2007

Insomnia

Oj, inatt blev det inte så mycket sömn.
Har fått otroligt svårt att slappna av. Det har blivit så att, när jag gett Kevin mat och han somnat, ligger jag som bara och väntar på att han ska vakna för nästa mat-dags! Inte bra!
Sov alltså INGET inatt...satt i sängen och planera istället! Typ, vårat nya kök, allt jag ska handla på IKEA, hur kontoret ska se ut, barnrummet, mm. Gick till datorn, skrev ut den här Nalle puh bilden, och rita över den till ett OH-blad, sisådär 5 på morron!! (Har tänkt måla den här bilden, i jätte stort format, på en av väggarna i Kellys rum.). Kevin har sovit jättebra nu egentligen, bara vaknat var 6:e timme för att äta, och sen somnat om....
Klockan 7:15 somna jag ÄNTLIGEN!
Och tro du int Kevve vakna 8:00. WOW! 45 minuters sömn!
Kelly vakna 10:00...helt hysterisk. Ville ingenting! Känner knappt igen hon, så jag undrar om hon har börjat få värk på morron! Sådär hade Cindy åxå på morron, fotlederna va svullna och hon hade jäkulskt ont i benen. Så idag känns det som att huvve ska sprängas, och dessutom har Kelly aldrig varit så jobbig som NU! Hoppas bara att det är nå tänder som ska fram, och inte EDS-värk!!
*
Jag har varit på banken idag och fixat lite papper till pappas företag. Fick en internetkod, så nu kan jag betala räkningarna över internet.. Lite smidigare än pappersvägen!
Det är som roligt att betala andras räkningar - och betala med andras pengar då såklart! :-) Företaget kommer ju upp i så stora summor för månaden, så man blir lite nervös att man skrivit fel nånstanns...... *hua* Jag får säga: Hä va int jag!!! ;-)
*
Imorron flyttar Dick och Lina till sitt nya hus! Det ska bli spännande att se hur det ser ut!
Kim och Sebbe är nere i Göteborg med ett kompis-par, å bara glassar runt på Liseberg och bor på Scandic! *avis* Jag vill ÅXÅ FARA !!!! På hemvägen skulle de om IKEA.....
*
Nu ska jag ta och göra middag, ge Kelly mat och sen börja möblera om i Kellys rum och på kontoret...får väl se hur långt jag hinner innan jag somnar.....*jäääsp*
*
Ha en trevlig kväll !!

Inga kommentarer: