torsdag, augusti 20, 2009

Byggare-Plupp

Idag har jag byggt ihop min garderob klart!
Efter en hel del svordomar (!), svett, ja till och med tårar (slog knäet i ett järn), så är jag äntligen klar!!!
Det är en 2 meters bred garderob (100+50+50) med spegel-skjutdörrar,
med massor av trådbackar och plastbackar, och upphängningsstång.
ÄNTLIGEN kan jag få lite ordning och reda på mina kläder!!!
Jag och Micke har tidigare delat på en 120 cm bred garderob, alltså 60 cm var och kläderna har verkligen inte rymts!
Nu fyllde jag hela den 2-meters breda garderoben alldeles på egen hand ;-)
..och jag lovar; den blev Pluppfull!



Nu ska sovrummet dammsugas, två byråer ska ner till källarn, och all smutstvätt ska tvättas....
See ya!

1 kommentar:

Sandra sa...

Vad avundsjuk jag blir!
Vill också ha!
Vår garderob håller på att ramla ihop, men fattig som man är får den duga så länge...