onsdag, augusti 19, 2009

Min pappa


Jag tror jag har världens snällaste pappa =)

Kelly sov över hos dom (mormor och morfar) inatt.
Imorse kom han om och hämtade Kevin och skjutsade Kelly och Kevin till dagis 9:00.
Så skönt, för jag och Kevin vaknade 8:30, och det hade blivit lite stressigt att väcka Elvin, ge alla frukost, klä på, köra till dagis och sen hem ! TACK!
Nu fick Elvin sova ut som aldrig förr!
(...och jag är väldigt allergisk mot stress!!)

Nu ringer han och säger att han har lovat att hämta dom också, och då skulle dom köpa glass!!
hahaha, Skulle gissa att barnen längtar ihjäl sig =)
Egentligen slutar dom 16:00 (dom är där 15 h/ vecka), men jag sa att det var lika bra att hämta dom nu; så hinner dom äta glass med morfar i lugn och ro ;-)

Jag och Elvin har haft det jätteskönt idag.
11:10 for jag ut och gick med Elvin i vagn, Näsetrundan på 6,6 km, och han sover fortfarande! Det måste vara den snygga blå/turkosa overallen han fick här om dagen ;-) hihi

Men snart kommer busungarna hem, och då blir det livat i holken!
Måste passa på att städa klart , så Micke slipper ramla över grejjerna i huset när han kommer hem ikväll!! ;-)
Han drar dessutom hem en hel del egna grejjer; Han har handlat på IKEA medans han var där på kurs.
Äntligen kan jag göra klart min garderob i sovrummet, med fler backar och galgar, och sen röjja upp i källarn och lite andra smågrejjer!
Äntligen lite ordning!!

Tjing!

Inga kommentarer: