onsdag, augusti 05, 2009

Jag blir aldrig klar...

Nu har jag rensat lekrummet klart.
Två kassar med skräp och småjox, och 2 IKEA bag´s som ska ner till källarn, innehållande en massa leksaker.
Lego, lantgården, bilbana, tågbana, klossar, köksgrejjer, ponnygrejjer, ja...allt möjligt!

Nu ska dom bara få ha dock-grejjerna framme; sängen, vagnarna, matstolen, och sånt.
Sen till vintern kan vi byta ut det mot legot, eller något annat =)
Kan tillägga att det var inte LITE smuts och skräp bland alla leksaker !! *hua*
VM i allergi-varning !
*
Sen så håller jag på att byta gardiner, samtidigt som jag dammsugar, skurar köket och lagar mat =)
Idag blir det nån påhittad kasslergryta i ugn med ost, tomat och ananas....
*
Källaren ska städas imorron - för som det ser ut just nu så måste man typ klättra över flera berg av vinterkläder och skor mm, som ska sorteras in i den "nya" garderoben som vi ställt där nere.
Ska även fortsätta tvätta, och vika in tvätt, så det ser ut som morrondagen är räddad ;-) haha

Dagis för Kelly och Kevin i morron, så det blir att cykla dit med dem 10:00 och hämta dem 15:00. 5 timmar städning; det ser jag inte så framemot, men det måste göras ...*blä*
Vi får hoppas på störtregn *hehe* så inte solen lockar ut mej och Elvin istället =)

Dags för käk!

Inga kommentarer: