onsdag, augusti 26, 2009

Imorse fick jag en överraskning!

Imorse fick jag en överraskning, av min kära sambo =)
Jag blev väckt av 7 sms 8:10.

"Grattis på "årsdagen" i förskott!"
(Jag och Micke firar 11 år tillsamman nu på Lördag 29/8)


"Packa väskan. Allt är ordnat!"

" Förbered dej på en mysig kväll, bara jag å du"

" Vi ska till stan å äta på kina"

" Sen bli´re bio"

"Och sen ska vi övernatta på Scandic!"

"Puss puss Din Älskling. I love you honey"


åååhhhh.....hur kunde jag hitta åt en sån fantastisk kille i så unga dar ;-) !??
Han är ju alldeles....alldeles....UNDERBAAAAR!

Tiden går fort , när man har roligt, heter det ju, och jag kan inte annat än hålla med =)
Det känns verkligen inte som 11 år.
Vi pratade om det igår, hur lång tid det faktiskt ÄR, och hur unga vi faktiskt VAR!
Jag var 16 och Micke 21.
Tänk vilken tur att vi fann varann redan då :-)
Och tänk så mycket vi har hunnit gå igenom, tillsammans.

Ifjol vid denna tidpunkt, fick ni lyssna på våran låt: "Aerosmith - I don´t wanna miss a thing".
Den låten....åh, så skön! Man flygs tillbaka i tiden när man hör den, och vi kan inte annat än hålla med i texten..
" I could stay awake, just to hear you breathing......"
" I don´t wanna close my eyes. I don´t wanna fall asleep. cous´ I miss you babe, I don´t want a miss a thing"
" I don´t wanna miss one smile, I dont wanna miss one kiss. I just wanna be with you right here whit you like this..."

Texten skrivet ifjol kan bara upprepas :
Jag kan inte mer än säga att dessa 11 år har varit de bästa i mitt liv.
Och jag hoppas att framtiden fortsätter i samma bana, för jag ÄLSKAR mitt liv, jag älskar min Michael och jag älskar mina barn!!!

I don´t want to miss a thing.
Love you!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis! 11år är många år men med tanke på alla som ni har framför er har ni inte ens kommit halvvägs;) Hoppas ni får en mysig kväll tillsammans...

/Benita

Gardaludde sa...

Waow, mysigt...ni är verkligen som gjorda för varandra...puss på er!