tisdag, augusti 18, 2009

Dagens pyssel i bilder

Idag har alla varit hemma, så då passade jag på att pyssla lite med Kelly och Kevin medans Elvin sov i lekrummet.

Jag har köpt trä-askar på Clas Ohlssons i stan, som är hjärt-formade.
Det var 4 askar som rymdes i varann; för typ 30-40:-.

Kelly målade en rosa, Kevin målade typ hela köket blått, och jag målade en stor blå.
När det torkat, värmde jag limpistolen (som jag köpte på samma ställe för 35:-) och
limmade dit var sitt bokmärke på locket.
Sen blev jag lim-galen och började limma dit hjärt-pärlor som jag köpt på en Panduro-butik i stan, och det blev verkligen snyggt =)
Jag vet inte vem som var mest glad i att pyssla; men förmodligen var det jag. Igen.
hahaha

Här kommer bilderna på våra askar!

Sen har vi även rullat egna köttfärsbiffar.
Receptet hittar ni HÄR, i min andra blogg!
Jag säger bara det; akta er! För dom vart skitgoda!! =) he he

Inga kommentarer: