lördag, februari 23, 2008

21 dagar kvar...

ååååhhh !!! nu känns det verkligen nära!

Idag damp det ner en spännande katalog i brevlådan..

Jo, nämligen taxfree-katalogen!!!
Shit!! Fick lite smått panik !
Inte alls länge kvar nu, och jag har inte gjort klart allt ännu!!
TÄnk bara allt som ska handlas in innan resan!
....och fixas inför kurs-starter då jag kommer hem; plancher, reklam, lokaler, kursmaterial...*gaaah*
Bäst att rappa på!

Idag har jag suttit med pappas bokföring i nästan 6 timmar i sträck. Snacka om skönt att få det bortgjort....som en tung sten som föll av mina axlar!
Både februari´s och mars´ löneutbetalningar är förberedda, och lönespecarna är gjorda. Ska bara skickas så är det klarrrrt å betalt !!! ;-)
Bokföringen ska till revisorn, och sen kan jag släppa taget för några veckor... hihi Så skönt det ska bli!

Tillbaka till katalogen...
Hittade solskyddskläder, som jag letat överallt men inte hittat på andra ställen! Det fanns rosa och blåa, både med kort och lång ärm. FUnderar på att köpa var sin dress åt dom, med lång ärm så dom inte bränner armarna....eller vad tror du ?? Är kort ärm bättre ???
Sen hade dom solkepsar med tyg bak i nacken,,,,kan vara bra....man bränner sig ju ALLTID i nacken!! Sen finns det någonting som heter Sack´n Seat.
Det är ett tyg som man trär över vilken stol som helst, sen sätter man barnet på tyget, och viker upp den andra ändan av tyget så att det blir en...ja...jätteblöjja typ, fast ja...hur ska jag förklara.... Man knäpper fast den nedre ändan av tyget vid midjehöjd på barnet, så har dom en enkel barnstol/stolstöd vart man än kommer. Fast Kelly sitter ju själv, och kevin ja...jag vet inte om det är jättenödvändigt... Kostade dock bara 149:- ....hhmm...

Jag hittar en ny Hugo Boss parfym XX !! Jag älskar Hugo Boss...de enda parfymerna jag äger i princip... Den kostar 365:- i katalogen (ord 485:-). Spännande med en ny lukt....
Ja alltså...det finns ju hur mycket som helst att beställa.,...
Tror dock att det bara blir solskyddskläderna...Vi får väl se!

21 dagar kvar.
Helt otroligt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå!
De där solskydds kläderna skulle ja shoppa direkt,låter verkligen superbra..jag såg sånt när ja va i sundsvall nu senast på barnenshus men de va hyffsat dyra tro de va 600kr per set. utan kepan..
Hoppas ni får de trevligt när ni far=) ...

P@rtyplupp sa...

ja...jag är faktiskt lite sugen på att köpa dom. Vill ju inte att småtrollen ska bränna sig!! Ja...jag tror det blir dom med lång ärm...vi får se...
Tack!!
Jo, nog ska vi ha trevligt nog ;-)