måndag, februari 11, 2008

Hjärnan i koma-läge

Snacka om tom i bollen jag blir efter en kurs-träff.
Det är nästan inte ens säkert att jag kan skriva klart det här inlägget.
Typ felstavning varje ord.

Idag pratade jag oavbrutet i en timme om motivation och prioritering.
Härligt ämne måste jag säga! haha Tror dom fick skavsår i öronen, alla kursmedlemmar!! :-)

När jag motiverar andra får jag värsta energikicken, så när jag kom hem stod jag nästan och studsa av all överskottsenergi!! hahaha
Däremot är jag inte tvärsugen på att motionera sånna här kvällar, då hjärnen verkar gå in i koma-läge.. *piiiiiiiiiip* *low-battery-power*
Vette faan vars jag kan hamna om jag skulle bege mej ut?
Skulle väl vakna upp i skogen morgonen efter!??

Nä, nu blir det en härligt god röra på keso, vaniljstång, naturell yoghurt och lite acasia honung, och en salig blandning supergoda BÄÄÄÄR till det!!!
Behövs lite kolhydratpåfyllning till min tomma hjärna, kan jag lova!!!

Ha en trevlig kväll !

Inga kommentarer: