måndag, februari 04, 2008

Vad hände?

sen sist alltså ??

Ja...TILLSLUT fick jag klart mitt nya GI-material: ett stjockt häfte på 90 sidor med GI-kost (menyer, recept och genomgång av alla 3 faser), kostrådgivning och träningsrådgivning, en Gi-lista, och en massa annat bra som tex. beteendeförändring, att tänka rätt, målbildsträning, att sätta mål osv....
Jag satt och skrev till 5:00 lördagnatt. På söndag jobbade jag på HELA DAGEN, och blev klar 1 TIMME FÖRE LEKTIONSSTART!!!
DÅ hade jag skrivit ut alla sidor och gjort ett fint spiralblock av alltihopa!
*suck*

Så nu ska jag snart rensa min dator, så fort jag sparat över allt till den externa hårddisken.... Vill att den ska bli frisk ju!! Inga fler missöden tack!

Ikväll har jag haft GI-träff nummer 8. 4 lektioner kvar av 12-veckors kursen. Det går fort vettni!! Men jag fortsätter även efter det...det finns huvva så mycket att gå igenom !! :-)

Nu ska jag se kvällens CSI. Vi ses!

2 kommentarer:

Hanna sa...

Jag lider med dig... har lärt mig den hårda vägen att alltid spara själv under arbetets gång, både på datorn och hårddisken...

P@rtyplupp sa...

ja...tråkigt nog är det nog den enda vägen man lär sig på ;-(
Men trots att jag sparade var 10:e minut på ca 10 olika ställen, så tror jag att själva dokumentet redan hade viruset, som gjorde att vilken än jag öppnade så hängde sig datorn och raderade en hel del ur dokumentet...*suck*
Det är så att man kan bli rent förbannad !! ;-)
Nu ska datorn få sig en genomkörare!! Vi ses på fredag!