torsdag, februari 21, 2008

Motion på schemat..

Imorse blev det en morronjogg på springbandet i tv-rummet, framför Musse Pigg´s Klubbhus på Playhouse Disney!! hihi Väldigt tempokrävande program....

Nämen idag har bägge barnen varit helt friska och matlusten har kommit tillbaka till bägge tvåérn! Känns jäkligt skönt...
Nu kan jag äntligen börja om med morronaktiviteterna igen! *längtar*
Imorron har Micke vaktfri fredag, vilket betyder helt ledig från jobbet, efter en INTE så betungana vakt-vecka ;-) Då ska jag he mej ut på en egen joggingtur!

På lördag verkar det bli morronpromenad runt Storliden, en runda på 1,4 mil om man startar vid Sörbyn, med tjejgänget. *yeees*
Tror jag håller på att längta ihjäl mej att gå den rundan iår (måste gå den iallafall några gånger per vår!!), barnen blev ju sjuka förra helgen då vi hade tänkt gå den! Men nu är jag laddad!! he he
Ska int säga nåt...då bryt jag väl benet!

Ihelgen ska nästa vägg ner i huset. FInns det några kvar, höll jag på säga....
JO, det gör det. Vi ska nu ta bort väggstumparna som står i hallen, som skiljer gamla och nya hallen åt, så det blir en enda stor hall. Blir najs....

Nu är det visst håkky-kväll hos oss.
Ska nog ta å he mej ut å kut !! Brukar bli standard under håkkykvällarna....Intresserad som man är ???

Dags att rusa!!
Tjingeling!

Inga kommentarer: