torsdag, februari 14, 2008

Alla Hjärtans Dag

Idag när älsklingen kom hem från jobbet,
fick jag en stor bukett med blommor!
Han är ju för gullig! ;-)

Jag och Kelly har pysslat idag.
Vi målade ett gammalt påsk-ägg helt vitt, och sen målade vi dit ett ceris-rosa hjärta och skrev "Vi (hjärta)pappa" på. Fyllde det med hjärtan och skumtomtar (hahaha dom va billiga !!!)och gav till pappsi när han kom hem.

Idag blev hela familjen (jag och mina syskon med familjer) bjudna på cafeet, av våran pappa.
Jag åt en kycklingsallad och två (!!) sockerfria delicato bollar. Mums!
HÅll ju på att se ut som att ett helt dagis kommer dit då vi kommer...hahaha 5 småbarn, med bilstolar, barnvagnar, kläder, vällingflaskor osv osv.... TÄnk er på några år då !! ;-) he he
Då sa pappa: Ja, då får vi nog bara göra hemma-bjudningar! :-)

Ikväll ska jag mest jobba... och sen blir det att nöta på sofftyget.
Kevin sover inte så bra sista nätterna.... Känner mej helt slut!

TÄnk, imorron blir det HELG !!! GUUUUUD så skönt !!!!!!

Ha en trevlig alla hjärtans dag!!

Inga kommentarer: