måndag, februari 11, 2008

33 dagar kvar.....

Helt otroligt vad tiden går fort alltså!
33 dagar kvar innan planet till THailand lyfter!
Fatta så jävla HÄÄÄÄRLIGT !!!
Ska nog börja packa lite smått igen...Det "värsta" är packat, men nu är det lite smågrejjer som behöver fixas osv....

Imorronkväll ska vi ha tjejkväll hos en kompis.
Då ska vi kika in lite foton (hoppas jag!!) från hennes Thailand-resa, som hon och sambon gjorde i januari iår.
Förmodlingen blir längtan bara större efter imorron ;-)

Tog ju förresten vacc.sprutorna förra veckan (onsdag).
Jag är fortfarande öm, svullen och röd där hon gjorde sticket. Kan knappt ha kläder på det stället (tur det var på axeln) hahahaha
De andra märktes det ingenting på. *typiskt min luck*

På torsdag är det ju alla hjärtans dag....
Vi brukar, varje år, köra till skellefteå, äta på Tatung (kinamat) och sen se en bio. Ifjol lämnade vi Kelly hemma hos moster. Det var hur mysigt som helst. Kom hem som nykära små duvor !! (???) he he
I år har vi inte lika tur... Micke får jour på torsdag, i en hel vecka, så våran 9-åriga tradition var tvungen att brytas. Typiskt!
Kanske kan dra iväg onsdagkväll ?? Moooooster ????

På lördag ska vi på firmafest, med pappas företag.
Vi ska få se Risliamatörerna i Risliden, och äta god mat!! jammi! Gissa om jag längtar!!? Inte till revyn nåt nämnvärt...jag och Tea jobbade på revyn för några helger sen, så den har jag redan sett! Får nog hellre se fram emot MATEN !! hahaha

På Söndag ska vi till en tjejkompis och hälsa på hennes nyförvärv! En liten gosse, som bara är några veckor gammal. Fanken va sugen jag blir!! Det är ju bäbisar överallt juh !!! *vill haaaaaa*

Nästa helg funderar vi (jag och micke och barnen) om vi ska dra till Ö-vik och bada på Äventyrsbadet, på lördagen. Det skulle va jäävligt skoj faktiskt!
När jag och mina syskon var små, brukar vi åka dit lite då och då och bada. Vi har ca 27 mil dit, men det är värt det !! hihi
Dom har ju värsta långa rutschelkanan där nu! Skulle va fränt att testa....
Kimsan och Sebbis är sugna på att följa.. Någon mer som vill hänka????
Det var ju klåån inte så dyrt där heller; 95:-/vuxen, gratis för barn upp till 3 år.
Inte så farligt faktiskt...

Nä, nu wåål jag gå å se va gubben ha för sig.... Han är lixom på väg att riva en hel vägg i köket....Vi ska sätta in en "bardisk" istället för väggen. Blir ett lite mer spännande projekt, då vi inte vet om det är en bärande vägg eller inte...
Men som ni vet så är vi ju lite....hmm...IMPULSIVA bäggetvåern!! Vi riv först - och ser sen!! hahahaha Hoppas huset står upp ikväll då jag kommer hem från Gi-kursen!! *gaaah*
Ni får väl antagligen se resultatet sen.....Om vi lever över.

Tjingeling!

Inga kommentarer: