söndag, februari 17, 2008

Bilder !!

Igår på festen i Risliden, fick Kelly typ liknande....D-A-M-P !
Från trött och hängig till damp. Ville springa omkring, och helst skulle man hålla hon i handen, för lite blyg är hon ju också ;-) Vi gick runt, runt, runt, runt. Tillslut gjorde jag en hinderbana som hon fick springa en stund !! hahaha Upp för en trapp, nerför en annan, över en stol, upp på en liten scen, under ett räcke...ja..ni fattar!
Vi kom fram till: Hon är ju helt enkelt van att gå på gåbandet en kvart varje dag; det måste ha varit det !!! hahaha Ni vet...träning är ju beroendeframkallande! Man vill åt dom här härliga endorfinerna som infinner sig !! :-)

Här har vi en bild på våran kaxiga (??) hanhund....
Vi kom nämligen på han med tutten i mun. Inte första gången kan jag lova!
Vill väl vara bäbis igen...kanske ?? Gullig var han då!

Här är bilden jag lovade, på nyaste kusin-tillskottet; Kasper!
Söt som få!! Men inte så lätt att få en bra bild på en sån sprattelkus! hihi

Såhär ser köket/hallen ut just nu. Inte så snyggt. Kolla inte in oröran tack!! hehe Hålet är just uppsågat av en helt klart nöjd Micke !! hehe Hornen sitter kvar tror jag ;-) står med tigersågen och frågar om nån mer vägg ska ner... hahahaha !!

Ja, det ska ju såklart bli lite snyggare... En bardisk, spotlights, omtapetsering i köket, snyggare öppning mm..... Det blir ett senare bekymmer! Nu är det då öppnare, större och mycket mycket trevligare !!
Vi funderar såklart redan på två väggar till som ska ner.. HE HE!! (Jag undrar vems horn som fortfarande är framme ??? haha)

Nä nu ska jag ta å göra nåt vettigt. Som att städa till exempel.
Vilket härligt kul syssla en söndagkväll! NOT !!!

Och ett tips till er andra: Riv inga väggar en söndag-eftermiddag! ;-)

Ha en skön söndag!

Inga kommentarer: