torsdag, februari 28, 2008

Rena rama lyxen!



Alltså ser ni !!!
HÄR ska vi bo i 3 veckor !!!
Jiiihhooooooo !!
Gissa om jag blev glad då pappa fixat ett hus åt oss, av en han kände !
Han kom förbi med kartor och husritningar idag, och jag höll på att börja grina!
Blev så himla lycklig !!
Shit så härligt alltså !!

Badrum, 3 sovrum, ett kök, vardagsrum, 2 terasser, 700 meter till havet....Kan det blir bättre ???

Nu längtar jag ÄNNU MER !!!
Nu är det nära = Bara 16 dagar kvar !!!

JIIIHHOOOO !!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men shit alltså... Inte illa!! Förstår att du längtar:-)

Anonym sa...

MEEEENNNNN!!! TRÅKIGT! Jag vill åxå :-)
kanske får jag smyga mig ner i tvillingvagnen ;-)

Kram Tea

P@rtyplupp sa...

jaa ni.... Känns faktiskt rätt så ÅKÄJ !! hihi
Känns lite "för" lyxigt egentligen..alltså...man nöjer sig ju med mindre! Fast okej...det gör ju ABSOLUT ingenting med lite lyx !! hihi
Tea, att gömma dej i tvillingvagnen kanske blir lite svårt, men kanske i trunken som ska me ?? Varför inte... ;-)

P@rtyplupp sa...

loggar in