tisdag, november 27, 2007

1-års KALAS !!!

GRATTIS ANGELICA PÅ 1-års DAGEN !!!!
Kelly och Kevins lilla söta kusin fyller REDAN (!!) 1 ÅR !!
Helt otroligt vad tiden går fort! Man hinner inte me..... :-)
SÅ iqwell äre kalas !! *jiihooo*
Presenten blev inhandlad för typ 2 månader sen, men vi var ju bara tvungna att åka in till Norsjö idag och HANDLA MEEEER !!!! *kuuul*
INte lika kul nu - när alla pengar är slut.
Vi var och handlade i Norsjö typ 2 timmar, och jag hade såklart med mej rallyvagnen (tidigare inlägg: bild) och den funka perfekt!
Kevins bilstol går att sätta i på hans sida av vagnen, så jag behövde aldrig ta upp han ur bilstolen medans han sov - PERFA!!!
Kelly satt snällt som ett ljus, så jag köpte ett kinderägg åt henne.
Hon åt kanske 2 cm av chokladen, sen ville hon inte ha mer. Hon är inte normal!! Det är ju det jag har sagt! Började skrika efter en banan på Konsum istället.... *that´s my girl*
Snacka om hjärntvättad mina ungar kommer att bli.... hahahaha!
Kelly 10 år. "Mamma, kan jag få göra en GI-efterrätt??" ha ha
På tal om efterrätt. Jag har gjort en idag, som jag ska ta med mej till kalaset.
Vill ju inte tjobba i mej en massa tårta och kakor, så jag tänkte att jag kunde ta med och bjuda på en SMARRIG persikopaj med fryst kesellaröra till.
Har ätit den här efterrätten typ 3 kvällar i veckan nu... hahaha Ni vet ju hur jag är! *mums*
Dessutom har jag gjort nyttiga negerbollar/fikonochkokosbollar. Supergoda!
Får se om jag ska göra och ta med till kursstarten den 3:e December?
*
Ikväll är man ensam dessutom.
Micke, och några arbetskamrater, blev bjuna via jobbet att åka och bekanta sig med andra arbetslag i Skellefteå. Gratis mat och hotellrum inatt.
Dom kommer hem imorron efter 16-tiden. Värsta lyxen!
Så nu har jag dragit fram springbandet igen för iqwell måste jag ju motionera hemma om jag ska få nåt gjort! Ska passa på då barnen somnat... OM dom kommer att somna ikväll ??
Bäggetvåern vaknade nämligen 10:30 imorse !! *yes*
Jag och Micke la oss 3:00...så då fick man ändå några timmars sömn!!
*
Nä nu ska jag gå å göra oss iordning för KALAS!! *HERE WE COOOME*

Inga kommentarer: