tisdag, november 06, 2007

Bea = Skitzo ?

Ja, man kan ju undra ?
Jag och min sambo har pratat om det.
Vi kom fram till, att jag är nog det....eller så kanske det inte är så långt borta ???
*
Men titta här.
I den här bloggen heter jag Partyplupp.
Jag skriver om det vardagliga livet, om barnen, om hemmet, om...ja....det ena och det andra. Det här är förmodligen den personlighet som jag har använt mej av längst, alltså den som skapade alla de andra personligheterna också. Partyplupp är mammatuffen. Partyplupp är basic.

I nästa blogg heter jag Träningsplupp.
Där skriver jag om mitt träningsliv, om kost, vikt och motion, puls och proteinpulver. Jag nämner nästan inget som finns i mitt liv som Partyplupp.
Jag är som en helt annan Plupp! Jag satsar på att må bra och bli piggare, och framförallt smalare. Jag är slagskämpen på mitt eget slagsfält.

Nästa blogg skriver jag om Viktminskningsfakta.
Där finns det absolut inga känslor med i bilden. Det måste vara den kalla, hårda tjejjen som skriver.... ???

Sen så har vi GI COACH-bloggen.
Där skriver jag om mitt arbete, (det jag brinner för!!) och bara det.
Där är jag också som en helt annan plupp!
I träningsplupp kan jag vara den som frågar mej själv: Hur ska jag göra nu för att tex. må bättre ? Då jag på denna sida är den som svarar!! Då måste man väl ändå vara lite skitzo ??
Fast kan man va skitzo och ändå veta om det själv ???
*
Man kan ju säga att det är mitt eget fel lixom... Jag har ju som skapat personligheterna helt själv, utvecklat dem varje dag, och använder mej av den ena eller den andra vareviga dag.Så...det skulle inte vara så konstigt om jag blev lite skitzo.
Så en dag om vi träffs på byn, och jag fattar NADA om vad du pratar om, då har jag förvandlats till en av mina andra personligheter.... *mmoohahahaha*
Hemska tanke.
Onödig diskussion.

Inga kommentarer: