onsdag, november 28, 2007

RS Vector Mountain -05

Nu ä´re slutlekt !!
Nu ska vi sälja våran kära snöskoter.
Ja, vi hinner som inte köra så mycket, och då vi ska köra så kan vi låna grannens.
Dessutom är jag ju gämt på tjocken vintertid (haha) så vi ryms knappt bägge på denna enmansskoter! he he


Men jag måste ju bara få skryta lite..
Ni ser väl den otroligt snygga rutan i svart i lite "sport-race-look" ??
Jo, den har Partyplupp själv ritat mallen till, och Micke har sågat ut den och monterat dit den.
Alltså ... ibland gör jag saker som jag inte fattar att jag har gjort, typ...
Det kommer som bara enblixt från klar himmel, och sen är det kört!! ;-)
Ja, Micke blev då nöjd, och vi kan ju säga såhär - den är unik !! hahahaha
*
Förresten, vill du veta mer om skotern så fråga inte i kommentarer..
Svaret ni får av mej blir: Den är blå. Och att den har motorvärmare! hahahaha