onsdag, november 21, 2007

Äntligen Onsdag!

....ehe..¨
Försöker gå in 100% på att alla dagar är lika bra.
För det är dom ju egentligen. Alla dagar blir ju som du gör dom, som du känner dej och som du vill att den ska va...egentligen.
Men vafaan...Heliga Fredags-känslan är svår att dela med sig om på resten av veckans dagar.
Det krävs nog lite träning...hehe
*
Måste bara få skriva: jag fattar ingenting av Facebook!
Så, nu har jag sagt det.
Poke hit och dit, invations, groups...bla bblabla
Tacka vet jag min lilla härliga och trogna blogg! ;-)
*
Imorse blev det en härlig morronpromenad! Det var på tiden...
Min nya TwinJogger (tvilling-joggin-vagn) funkar HUR BRA SOM HELST!! *jjiihhoo*
Nu har ju Micke äntligen pumpat däcken (igårkväll vid 23-tide..hihi) så nu hade jag inget att skylla på längre ;-) Bra va ??
Den har en egen högtalare inbyggd i vagnen, så man stoppar bara in kabeln till mp3:n så har man hög musik medans man går/joggar. sen så har den avställningsfack vid styret, så man har vattenflarran och annat skräp med sig hur lätt som helst! Man känner sig hel-hurtig !! hahaha
Det blev 45 minuter powerwalk+jogg. Solen lyste i ögonen och det kändes så himla mysigt, vackert ute, frisk luft att andas, lugnt och stilla (i Arnberg!) och hemskt rogivande, samtidigt som man blev peppad av musiken. Jag måste nog kalla det för Friskvård för själen.
*
Idag for min svärmor och svärfar utomlands 2 veckor....fanken så avis jag blir!
*
Just nu sover bägge barnen, och jag ska passa på att jobba, som vanligt. Jag längtar tills jag gjort klart ALLT material, så jag kan börja sova om nätterna och börja tänka på annat för en stund! Inatt blev det till klockan 3:05. I förrgår till 3:30, dagen före det till 7 !!
Det måste jag nog kalla inre stress.
*bläää*
Jaja,,,,nu ska jag försöka få klart lite så är jag en bit på väg till ett normalt liv igen! ;-)
*

Vi hörs!

2 kommentarer:

Cajjkan sa...

Inte för att vara pessimist men du vet att du har ihjäl dig själv va..? ;) Ses på fredag! /C

P@rtyplupp sa...

nej nej Carro!
Här i huset är det hälsa och friskvård som gäller ;-)
Däremot har jag VÄLDIGT effektiva timmar nu för tiden!
Konstigt...jag hinner hur mycket som helst !!
Krävs lite planering...men det är det värt!
Vi ses på fredag ja !!