söndag, november 11, 2007

Är´e fest så är´e !!

Hur faan kunde jag bli så jäkla dålig ??
Och på typ...3 sekunder !!!
Jag drack 3 (!!!!) sockerfria Xider (har verkligen gått igenom kvällen gång på gång...), några muggar med kaffe och baileys åsså blev jag bjuden på en likörsnaps.
Det är allt.
Jag kände mej som "lagom" hela kvällen...tills....det bara sa PANG BOM !
Det blev då en billig fylla iallafall.... hihihi
Jag och T kom fram till att det måste ha blivit då jag blev bjuden på en snus, för en kvart senare var det bara..."go natt"! Lyssna inte på mej nästa gång Tea !!
Så efterfesten blev som så att jag och min kära sambo "firade" den på toan i fosterställning, och vi var även så himla romantiska att vi delade på pukarhinken. *lööv is in the air*
1 timme delade vi även på det kalla klinkergolvet, vars golvvärme inte är igångsatt än, innan vi tillslut hittade åt sängen lite lagomt krampaktigt! hahahah
Då var Beatuffen på väg "uppåt" igen, och jag kände bara hur benen ville åka tillbaka till dansgolvet och röjja lite....Desstuom kunde jag inte sluta tänka på skrov!
Steg till och med upp och skulle käka upp en Sweet Chili dressing som man kan köpa på Frasses, fölr jag blev så jävla sugen..... Och ojojoj....när jag fick den i munnen smakade den SKIT! Den hade tydligen hunnit mögla och chillin vettefaan vad som hänt med den ?? Brände som eld i munnen !!! *Tviii*
Proppade i mej en nyttig negerboll och lite rökt fläskfile för att få bort smaken!
Det blev också så att jag inte fick en enda minut sömn denna natt.
Sprang upp och ner, hade som myror i kroppen, allt snurrade, allt var bara TOPPEN och partyhumöret på topp. Skrev visst ett roligt sms till Tea typ 4 på natten, nånting om skrov dagen efter, resten gick inte att läsa! hahahah
Så här sitter jag nu, fortfarande osovit ruset av mej, men det tänkte jag göra inatt...hoppas jag.
Men som ni alla vet vid det här laget, Partyplupp blir ju som en ny männisch direkt hon fått sitt efterlängtade dagen- efter-skrov! och yes..det gällde även idag!
*aaahhh* Mätt och belåten.
Åsså fick vi ju hämta våra underbara barn också...
Gud vad man kan längta efter dom!
Mina goa knubbisar!!
Och nu har vi bägge lovat varann...Hä ä faan länge tills nästa fest !!
Och bli´re fest, ja, då är vi nyktra !!
Den här festen va vi faaan KASS!!
*
Men jag måste ju även skriva att festen var ju SKITKUL!!
Jag hade jätteroligt hela tiden, och jag var verkligen peppad på partajj !! Och det är en härlig känsla! Tyvärr slutade den lite tråkigt, men va gör väl de ???
Det var heller mycke folk på den där festen, och det var ju så himla trevligt för man träffade en massa kända och okända att babbla bort lite tid med...
Tyvärr så känner jag att när det blir så mycket folk så hinner man inte prata med alla som man skulle vilja prata med......men men....
Så himla kul att träffas allihopa ändå!
Och du Pickan; Tack för skjutsen hem!! Du är då bara för gullig!! ;-)
*
Nu bli´re en film som brorsan har bränt ut åt oss..värsta komedin sa han, och det kan ju fan behövas. Frågan är bara om man orkar hålla sig vaken ??
Inatt ska jag sova gott. Som en isbjörn.
*ZZZzzznark*

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, jag just nu har jag ingen ångest över att jag fick sitta hemma i lördags ;) Tack för det! Sen måste jag verkligen tacka för tipset med nappflaskan - nu har det verkligen gått jättebra att ge Olivia..tack, tack, tack!

Anonym sa...

Vad är det för nappflaska?

P@rtyplupp sa...

Hanna - nja...men du missa säkert en hel den kul !! ;-) till en början iallafall ?!!! hehehe
Provade du ICA´s eller ??

Kevve har haft lite svårt att äta senaste dagarna, och vi har inte vetat vad det är. Idag bytte jag till en större "Pip" och nu går det hur bra som helst igen. Han blev ju bara så frustrerad då det inte komme välling i den takt han ville !!! :-)

Vad skönt att det går bättre nu!!
Tur att man kan hjälpa till med något iallafal !! ;-)

Vi hörs!

P@rtyplupp sa...

Anonym - Det är en nappflaska som går att köpa på ICA. Det finns olika färger, och den tar bort bubblor som bildas. Jag har aldrig haft problem att börja ge mina barn flaska, och jag har alltid använt dessa. Ja, jag tycker då att dom är bra... sen är det säkert olika på barna!!