söndag, november 18, 2007

Lifestyle 8204

Idag blev det en hel dag med arbete!

Barnens mormor och morfar ville ha mina barn till imorron (söndag),
och det tackar man ju inte nej till...
Så då fick jag EN HEL DAG att ta itu med mitt företag...och det var en hel del vill jag lova!

Nu är klockan snart 2:00, och jag har suttit med kursmaterialet i 12 timmar!
Jag har gått på tjotta 1 gång, och ätit middag i 30 minuter. Resten är arbetstid.
Älsklingen har varit och sett Hockey i skellefteå med en vän, och på vägen hem köpte han hem lite kinamat till oss... *mumsfilibabba*
Och mysigt var det - alldeles lugnt och tyst här hemma! :-)
Då fick jag ju ett litet "break", vilket behövdes...
Jag känner nu att min hjärna inte riktigt arbetar effektivt, så det kanske är dax att börja dra sig tillbaka ?? *jääsp*
Imorron kommer dom med barnen vid 8-tiden tror jag...
Syrran skulle visst på en volleyboll-turnering.. *typiskt*
Men men...jag hann då en hel del ikväll !!

Nu ska jag bara stöka bort och sen blir det fosterställning i 6 timmar.
Go natt!

Inga kommentarer: