torsdag, november 08, 2007

Tjejkväll med lite vaselin

Ikväll blev det en tjejkväll hos Marran. Vi var ju bara tvungna att få kika in det nya placet, smaka på lite GI-fika och tjattra som vanligt. Om jag får säga det själv, så var nog Puff värst av dom. hahahaha Eller va tror ni andra ??? ;-)
För ovanlighetens skull blev det denna gång både en klippning och lite jobb för sjukgymnasten. hihi Det är tur att vi alla är bra på olika saker !!!
Men man kan ju undra hur Marran kan hålla sig så himla "städad" på fest, trots att hon "bara" dricker 33 cl "Bäjlis", vilket i själva verket visade sig vara dunkvis ??? Ska bli en kul fest på lördag!! hahaha
*
För det andra blev det nu BESTÄMT att våran tjejhelg (SPA weekend) blir SISTA HELGEN I JANUARI 2008.
Och den blir i Piteå. (Då orkar alla bakisbrudar köra hem dagen efter....TUR vi kom på att vi ska HEM åxå!!!!hade jag heeelt glömt bort....)
Så, ni som jobbar eller har annat för er, AVBOKA det genast! För here we go !!! :-)
Sen så funderade vi att vi kanske bara skulle hyra 1 RUM ?? Vi ryms väl allihopa ??? hahaha
Som en sa: Dom vet väl int om vi bara är på besök ??
Nä, sa en annan: men dom märker det vid frukosten !!! hahahaha Eller har vi besök då åxå ??? "jo, kom me här så bjuder jag på fika....Det är bara här nere i restaurangen" hahahaha
Sen så ska vi klämma in ett träningspass på nåt gym (finns Step In där ??) där vi bara ska skratta åt varann - typ se på när Emma kör stenhårda armhävningar (hahah!!), och sen någon behandling på eftermiddagen/kvällen (pax va me på Total MakeOver!!!), nån god middag på restaurangen och sen partaj resten av qwelln. Och just det ja, Bennan skulle ju prova vaselinet i "toastolen" åxå !!! HA HA HA
Vi andra tjobbar bara in baddräkten i aschlet, så gå´re undan !!! Bästa trixet ever! *
Från det ena till det andra...
Kim och Seb har blivit "flyttade" till Umeå nu ikväll. (med flyg)
Värkarna har avtagit men inte försvunnit, så det blir väl att stanna där ett tag. Tills det är lugnt iallafall. Och sen då, stora trevliga Umeå, så RYMS inte Sebbe där, alltså, han får inte sova där förutom inatt. Men kul..... Jag kan bara gissa så tråkigt det måste kännas! Man vill ju såklart vara där tillsammans! Men nej...det finns inte plats. *DÅLIGT* Dom mådde då bra iallafall, och vi väntar spänt på vad lillbusisen i magen ska hitta på härnäst....
*
Nu ska kontorsmiffot ta å skriva ut lite papper... Gubben har fixat in den nya FÄRGLASERskrivaren på mitt kontor, medans jag var på tjejkväll. Det kallar jag.....en riktig slav...NÄÄÄÄJ.....KARL !!! ;-)
Och inte vet jag vad jag ska skriva ut heller. Jag trycker bara på knappen för det är ju så kuuuul, och sen ser man vad som kommer ut! Så fiffigt med en såndär mojjäng!!
*
Imorron är det träff igen, med föräldragruppen då jag väntade Kevin. Kanske nästa gång blir det hos oss ?? Jag känner mej manad.... !!!
Det är ju LUGNT om vi bestämmer det en månad i förväg. Då hinner jag både städa, dammtorka och putsa fönster. Ingen ska ju behöva gå härifrån och fått värsta damm-allergin !!! Nåja...lite hund-hårs-tussar har ju ingen dött av... Men de smakar inte så delikat till kladdkaka skulle jag tro.
*
ÄNTLIGEN FREDAG IMORRON !!!
Ha en trevlig helg allihopern !!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så skönt de låter att allt verkar ordna sig för Kim och Sebbe..
Men vilket j.vla sjukhus som inte har plats till den blivande pappan...Ja blir riktigt upprörd nu..Hur fan kan de göra så,det är ju hur många mil emellan som helst ju!..hur hade de plats i Natt då??..Skumt de där..Stackars Kim om hon ska behöva ligga där alldeles själv..=/..
Hoppas verkligen lillbebisen stannar kvar en liten stund till..
Kramar från Ringvägen 2

P@rtyplupp sa...

Tack så mycket för din omtanke!
Jag hoppas åxå att bäbisen vill bo kvar ett tag till...
Det är som bara att vänta och se...

Jag ska hälsa Kimmen !!
Kram