tisdag, november 13, 2007

Jag har 81 år kvar att leva för...

How and When will YOU die?

Created by andy and taken 649875 times on Bzoink

Name
Age
Birth Month
Die onSeptember 18, 2088
Die ofToo much internet usage
You will feel painTrue



Create a Quizlet Search Quizlets Go to Bzoink

Ja, jag säger bara: Stackars Er !!
Ska ni måsta dras med mej resten av erat liv ??
Vi kan väl säga såhär: Förhoppningsvis är jag fortfarande självaste Partyplupp vid den åldern!
Har lika kul NU som DÅ !!
*jjiihhaaaa*
Men ni kan väl se det framför er...
att Beatuffen har råkat blogga lite för mycket... ???
Ska genast begränsa data-timmarna...

*

Eller kanske blir jag ännu äldre....

How and When will YOU die?

Created by andy and taken 649881 times on Bzoink

Name
Age
Birth Month
Die onNovember 18, 2100
Die ofLaziness
You will feel painFalse



Create a Quizlet Search Quizlets Go to Bzoink

hahahahaha jag kommer att döööö av LATHET !!! hahahahahahaha
......jävligt gammal dessutom!
Nä nu jävlar blev jag taggad att leva till 2100 - och jag ska vara värsta hurtbullen:
springa omkring i rosa trikåer, öronmuffar, benvärmare, Nike-skor och mp3-spelaren.
Eventuellt en rullator också. Vi får se.
Men faan va jag ska va ute å springa !!
Sen kan jag räcka "fuck-you" till alla ni andra gamlisar som ligger på Solbacka och blir matade med puréer !!! *hell yeah*
*fuck you motherfucker*
typ
*
Måste bara tillägga att jag var tvungen att kolla hur långlivad Partyplupp och Träningsplupp skulle bli också..
Partyplupp: 2080
Träningsplupp: 2077
Så...jag antar att jag kommer att vara kvar här ett tag.... ;-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja se där du får iaf leva lite längre än jag...2009!!! Ska leva jävul fram tills dess

P@rtyplupp sa...

hahaha
Men du Frida...du kan få några år av mej. Jag tror jag kommer att tröttna på att leva till 2100 !!
*ger dej genast 50 år extra att leva för!!"

Lapphunden sa...

jag kommer att dö 18 april 2056 :S
Jag blir mördad :(

P@rtyplupp sa...

Ojdå Cindy...
Hoppas att det inte kommer att göra ont ?? ;-)
Men du, vi kan ju börja träna karate, så karata vi ner din mördare ?? Låter väl bra ??