torsdag, november 22, 2007

Bea spanar runt....

Imorse for vi till Öppna.....ja..vad blev det....en timme innan stäningning! hahaha
Barnen sov länge imorse, så det blir ju som vanligt lite bråttåm att hinna till 9:00...speciellt då dom vaknar 9-10 tiden !! hahaha
Kevin sover otroligt bra nu: från 19-20:00 - 9:00.
Kelly har också en sovperiod nu, hon sover från 20:00 och till 9:30, ibland 10:30.
Men det gör hon inte normalt. Oftast brukar hon vakna 9:00.
Jåå sen så sover dom samtidigt på dagarna nu också: 2-3 timmar.
Det är mina "Arbets-timmar". Det är bra, då får man mycket gjort! :-)
Jag måste ha tur!
*
Imorron är det tjejlunch på cafeet me polarna. Det ska bli gott!
Ska även höra med Petra om hon kan göra lite GI-kakor och GI-bakelser...
Det skulle ju va trelvligt, även för dom med diabetes!!
*
Det snöar inte lite nu!! *ohmyGod*
Bil´n snöar ju över på en kvart!! TUr vi får låna traktorn av grannen så vi får ha nyskottat nästan jämt!
Jo förresten...Mickes mamma hörde just av sig från utlandet. +25*C och SOL!! Jag blir då inte just nå avis !!! *ååååååååååååååå!!!!!!!!*
Jag vill ha värme och sol !!!
*
Idag körde vi våran bil till Malå, på lagning.
jag satt upp lite GI-broschyrer på affärerna och spanade runt bland utbuden av bra bröd och sånt.... Så nu ska jag på ICA och COOP här i Norsjö och be dom beställa hem !!! he he he
*
Nä, nu ska jag duscha, efter att ha uträttat ett hårt men härligt träningspass på gymmet!
Ikväll blir det bär och kokos i ugn !! *jammi*

Inga kommentarer: