söndag, november 11, 2007

Älskade bakismat!

HERE I COME !!
*
Jani....nu är klockan 12:05 på bakis-Söndagen, och självaste Partypluppen har inte sovit ruset av sig ännu...
Jo, ni läste rätt.
Jag är knall än. Känns det då som iallafall.
Kunde INTE somna inatt, efter att vi fått skjuts hem av min kära vän.
Helt omöjligt bara.
Där vid 3-4 tiden kändes det som: Jamen...nu kanske jag skulle kunna fara på hotellet och dansa loss litegrann !!
6:15 imorse orkade jag inte vrida mej i sänge nå mer, så jag gick upp och såg TV istället (typ 3 filmer på raken), käkade lite ostkrokar och Vindelrökt Fläskfilé i fosterställning. hahahaha
Så äre nån som är sugen på efterfest NU så säg bara till! Partypluppan kommer!
Så gick det med den hääärliga sovmorronen som vi hade planerat in, då barnen lix skulle sova borta inatt - 1:a natten utan bägge barnen ever desstuom!
Som Micke sa imorse; att vi inte bara tog 2 öl, for hem nio och la oss ??
ahahaha Fast det brukar ju låta så dagen efter...
Uppdateringar om festen kommer senare...

.....då jag har nyktrat till ??

Inga kommentarer: