torsdag, november 15, 2007

Företagarnas Dag

Idag har jag och pappsi varit i Lycksele (Hotell Lappland) på Företagarnas Dag.
En väldigt fullspäckad dag, med mycket, och med bra information.
Så man fick mycket att tänka på, några AHA-upplevelser, och några HA-HA upplevelser ;-)
Kristin Kaspersen var konferencier och var nog en av dom bästa som föreläste.
Klockan 14:00 var det överraskning på schemat, och det var ett bugg-gäng som visade upp olika bugg-danser. Och en av dom där småkillarna (han var 8 år gammal) var så otroligt gullig - OCH DUKTIG !!!! :-)
Lunchen på hotellet var magisk! Det blev lax, bacon och en massa grönsaker för mej. *jammi*
Den enda föreläsningen som kändes lite...ja..."sådär" var nog sista föreläsningen. Hade det varit en "roligare" föreläsare tror jag att ämnet hade varit lite mer intressant.....
Det kanske inte riktigt var meningen att hälften av "deltagarna" skulle sova sig igenom sista föreläsningen, men...hur som helst, i det stora hela var dagen perfekt! ;-)
De utsåg också årets företagare i alla kommuner. Vinnarna fick visst 5000:-
Jag sa till pappa: Nästa år är det min tur ;-) Jag behöver penninga!
Han: Nädu, jag ska vinna!
VI: Faan, nu är det KRIG !!!! ;-)
Sen kom han på att han hör till Malå och jag till Norsjö, så vi kom överrens om ett litet samarbete ;-) hihihi
*
Så, nu är jag ännu mer peppad att köra igång.
Ska ordna upp marknadsföringen, lokal-bokningen och kursmaterialet så jävla fort som möjligt, så att jag kan börja nån gång!
Har halvders lovat dom jag träffat under dagen, att jag kör igång den 3:e December.
Så jag ska göra allt för att hålla det.
*
Nu är det visst håkky!
Vi hörs!

Inga kommentarer: