söndag, november 18, 2007

Galen

Det kan man kalla mej för; Helt galen!
Jag gick inte i säng 2:00.
Jag satt uppe till 4:00, gick sen och la mej,
kunde inte sova, läste en tidning till 5:00
försökte somna, kunde inte, Satt uppe till 6:00
Somna just vid 7.
Barnen kom hem 8:30.
*jippikajjäj*
Som tur var fick jag sova för älsklingen.
Han tog barnen och barnens morfar och for till Lycksele för några ärenden.
Vaknade ändå 10:30, av att nån var i vårat hus, och öppnade kylskåpet och gick ut.
När jag kikade i kylskåpet i morse förstod jag vem det var;
grannen Stellan, som skulle hem till Stockholm. Det låg nämligen 2 lättfil i kylen.
Han lämnar alltid sin kvarvarande mat till oss innan han sticker....
Han måste ju tro att vi inte får nån mat.... hahahahaha
Ibland (oftast!) blir det lämnat en vin-låda, dessertostar och kex....*mums*
*
Idag ska jag försöka fortsätta jobba med kursen. Jag vill ha så mycket som möjligt klart.
Men det är ju SÅ MYCKET jag vill prata om, det finns så mycket att veta!!! *står å studsar*
Det ska bli så roligt att berätta om alla fantastiska tips, fakta och recept och ge lite motivation och inspiration till att lyckas!! *längtar* jag bubblar av förväntan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du Bea , lite galen är du nog som sitter uppe så där länge. Här tar vi vara på alla timmars sömn vi kan få :-)

P@rtyplupp sa...

haha..jaaa.....dom behövs ju såklart! Jag kanske ska sluta ta Chi-san (uppiggande) ????
HAHAHAHa