onsdag, januari 23, 2008

Fraktur för ansiktet...

Idag kom mitt "presentkort" på posten.
Ni vet, det jag turligt nog VANN på Topp Hälsa.
En Ladie´s SPA-HELG med helpension, fredag till söndag, på Sandvik gård (vid norrköping).

Det är giltigt 1 år....så det känns ju skönt att man får iallafall välja helg!

Jag vecklar upp beskrivningarna på de olika kropps- och ansiktsbehandlingarna.

Ansiktsmassage 260:
Fraktur för ansiktet 460:-

Det slår aldrig FEL! När jag läste det på deras hemsida, blev det åxå fraktur för ansiktet.
Och jag vet inte om jag är så jävulskt sugen på att betala 460:- för att få en ansiktsfraktur. Möjligtvis 50 spänn.....
:-)
Det rätta är ju såklart Fuktkur för Ansiktet. Och tacka för det!

Kollar vidare...
Ser något intressant.
Lerinpackning. En djuprengörande, värmande helkroppsinpackning för dig med trötta, ömma leder och muskler. (hhmm-.låter spännande..). Leran är mycket mineralrik och kommer från DÖDA HAVET !! hahahaha åååkej ??
Lät ju jäääävligt....spännande ????

Hahaha Nån som vill me ???
Vi ska få DÖDA HAVETS havsbotten inkletat på huden!! Kommer hem som gamla vrak med rost mellan skinkorna.

Inga kommentarer: