måndag, januari 21, 2008

Tom i bollen

Måndagskvällar är värst. *hua*

Jag har GI-kursen på måndagar klockan 19:00-20:00.
Efter det är det som bara....eko i huvudet.
Egentligen borde jag bara gå å lägga mej direkt jag kommer hem,
men gör jag det? Nae..såklart inte.
Man vill ju ändå hinna en massa saker medans barnen sover.
Allt arbete börjar ju då dom lagt sig.
Fast ikväll blev det en annorlunda ikväll.
TJobba i mej lite Brie-ost och ett halvt päron och C-vitamin (föreläste ju om vitaminer ikväll, så vill man väl leva som man lär !! hihi)
Har sen legat i soffan och sett en massa serier.
Första kvällen UTAN jobb vill säga.
KÄnns konstigt.
Skärpning Beatuffen!
Mera jobb - Mera jobb!! ;-)

För övrigt så verkar operationen på min farfar ha gått vägen. Han andas då fortfarande. :-) Farmor gatt hem och jobba två nätter, så nu ligg han där själv stackarn! Måste nog dit och hälsa på nån dag...

Kimsan, Sebbe och deras nyfödda lilla son, ALEX, får eventuellt komma hem imorron.
VIlken härlig känsla det va alltså; att komma hem, och stiga innanför dörren med ett helt nytt liv framför sig. Hux flux har man ett litet liv att ta hand om. Livet börjar. ;-)

Kanske brorsan och Lina får åka iväg snart åxå. Verkade vara värsta värkarna idag ??
Vi håller tummarna! Hoppas ändå att hon får föda tidigare denna gång, då hon fick gå över 9 dagar förra gången.

Näni, dax att se nästa serie !! hehe

Kram!

Inga kommentarer: