onsdag, januari 16, 2008

Risliamatörerna..

På söndag wåål jag å Micke ta å hjälp farmora på Risliamatörernas Revy...
Farfar ligger fortfarande i stan, och de har förmodligen hittat vad som är fel.
Prostatacancer.
I ett tidigt skede, så vi har stort hopp allihopa!
Oj så lessen han varit min farfar. Måste göra ont att pinka blod hela tiden.
*AJJ*
Nu får han då hjälp, och vi hoppas att han blir helt återställd.
Jag sa till han: Men farfar, det kanske bara är en spermapropp?? Hahaha Lite humor får man ju ta fram även vid tråkiga tillfällen!
Han sa: - jaa höllö...sköterskorna bråka om att få ha mej som deras patient !! haha Och ja sa hä; jag kan ta allihop !! hahaha
68 år är han, men humorn finns då kvar!

Farmor var lite "upp i taket" må jag säga... Hon har rätt så mycket att ta hand om ensam nu....
FIkat till Risliamatörerna bland annat... Så jag sa ja...vi kan hjälpa till!

Blir lite tråkigt eftersom vi är bjudna dit på firmafest av NRJ Lindströms Åkeri den 16:e februari.... Får radera hjärnan helt enkelt! hihi

På tal om den 16:e.... SNAAART smäller det!
Kim (syrran) ska ha barn den 12:e februari, och brorsans tjej LIna ska ha den 16:e....Så förmodligen hinner dom inte vara där, om dom inte går över tiden vill säga! Fast det är ju roligare att få barn !! Eller hur!?

Nä, nu ska lilleman isäng, det har varit en lååång dag!! :-)

TJingeling!!

Inga kommentarer: