torsdag, januari 03, 2008

Resan är bokad !


hahaha sådär ja ! Fort va´re gjort!
Nu är resan bokad, både från Skellefteå till Stockholm till Phuket och sen hem.

Vi åker 15:e mars och kommer hem 3 veckor senare; den 6:e april. HÄRLIGT !!!
Resan med 4 veckor, blev bokad imorse, så den med 3 veckor blev kvar, men vi bestämde oss ändå för 3 veckor. Micke får väl mega-damp annars ???

Jag gick inte och la mej efter förra inlägget; förlåt för att jag ljög! ;-)
Nädu...speedad som klåån väntade jag uppe tills Micke steg upp för att jobba 6:30 så att vi kunde bestämma oss för vilken av resorna vi skulle ta. hahaha
Först klockan 7:00 imorse somnade jag om.

8:30 vaknade Kevve och skulle ha mat, och Kelly 11:00.
Inte många timmar i natt. Men trots det känner jag mej speedad och överlycklig!!
Kan som inte sitta still!!
Ändå är det 10 veckor kvar - och det är MYCKET jag ska hinna ordna innan dess!!
Pass till barnen, med försäkringskassan, spruta 1 mån innan, GI-kurser, marknadsföring, kolla om bilbarnstolar utomlands osv......

Nu ska jag nog rent ta och springa ett intervallpass som jag gjort med hjälp av mitt pulsprogram på datorn, och överfört till min pulsklocka !! hihi Får väl se om jag var optimistisk inatt.... ????

Hej Svejs!!

Inga kommentarer: