torsdag, januari 03, 2008

Thailand - Here Weeee Come !

Ojojoj....nu känns det nära!

Kunde inte somna ikväll, så jag började tänka och planera....som vanligt.
Precis det jag bestämt mej för att SLUTA göra nattetid. Jag blir tokig på mej själv. Då jag lägger mej, ja då börjar jag tänka och hitta på galna ideér, så att jag måste stiga upp och skriva ner allt för att sedan kunna somna igen. *suck*
Ja, nu är klockan 3:45 och jag planerar fortfarande. HAHAHA

Den här gången kollar jag efter Thailand-resor.
Fick ju lite smått panik att det REDAN är januari 2008. Vi har ju som tidigare skrivet planerat in en Thailand-resa för hela familjen under mars 2008. Nu är vi snart där, och inte har vi bokat resan !! nädå....det är låååångt dit! pyttsan!
2 månader kvar - PAAANIIIIIIK !!!!

De flesta resorna den tiden var tyvärr slut.
På sista sajten hittade jag en av de billigaste resorna dit faktiskt. Undrar varför ?? Har de planerat att störta ?? Har jag missat nåt ??
Jag brukar inte vara skeptisk till att resa och flyga, men av nån anledning har jag varit orolig ett helt år nu. Och det är därför jag inte bokat nån resa än. För tänk om jag bokat en i fjol, åsså kanske det skulle ha hänt nån stor flyg-olycka till just Thailand, ja då skulle jag förmodligen inte åka!! Men nu har det ju inte hänt nåt,,,,så kanske jag törs boka ändå ?? Dessutom är jag mer rädd nu när barnen ska med. Jag är ju så rädd om mina barn! TÄNK om nåt skulle hända ??? *usch*

Hur som helst, det fanns 2 alternativ att välja på (som passade oss).
3 veckor i Thailand, eller 4 veckor i Thaliand. Bägge hade hemkomst 6:e april. Skiljde 5000:- i pris totalt, mellan dessa alternativ. (alltså; det är 5000:- dyrare att stanna där 4 veckor än 3 veckor). Hajjar ni? Hehe...tänk på att jag skriver mitt på natten, och att hjärnan är den enda delan av min kropp som gick isäng redan klockan 20:00. ha ha

Så, vad skulle DU välja ?? Vad tycker du att VI ska välja ??
Fatta !! 1 månad utomlands !! Det är rätt så låååång tid! Men fatta så skönt!
Jag lovar att jag ska boka in en massage nästan varje dag!! *give it to meeee*
Hahaha Micke få ta hand om barnen!! hahahaha Mammatuffen är på SPA !!! :-)

Såklart så har jag skrivit en mega-lapp åt Micke och lagt i hans frukost-tallrik så att han verkligen ser den. Där står ALL info om alternativen - och bara ETT svarsalternativ. *crazy mother f..* Lätt att avgöra en sån sak en tidig morron före första arbetsdagen på 3 veckor??? hahaha
När jag har bestämt mej för nåt - så ska det såklart hända direkt. suck.
Samma här. IMORRON SKA JAG BOKA RESAN !!!!

Dags för resten av kroppen att säga God Natt...... *jäsp*
Go´ Natt!

Inga kommentarer: