lördag, januari 19, 2008

Fyndat!

Jo, så råkade jag hitta till stan då det var den härliga barnklädes-REAN precis igår!
Synd - eller TUR - att jag bara hann gå på stan drygt en timme !! hihi

Jag gillar Lindex barnklädes REA - de flesta utgående plagg för 29:-.
Ni minns väl ifjol då jag kom hem med BARA rea-kläder för typ 3000 spänn ?? hahaha
Nu var det typ samma rea.
Hittade tröjjor, bodys, t-shirts, kalasbyxor, 5pack-sockar för 29:-st. Alltså det är ju INGENTING!
Stackarns dom som gör kläderna !!

Hur som helst.... Hittade åxå (ÄNTLIGEN!) en snygg och varm vinterjacka till Kelly, så nu slipper hon overallen då man bara ska tvär och åter...
Den är ganska lång, räcker typ till knäna, med "luder" vid handlederna och halsen. Grön-brun aktig, med några broderade blommor på. Kostade 400:-.
Fast fick den för 99:- på rean !!!
Hittade vinterskor till Kelly nu och till Kelly nästa vinter; för 39:90/paret. Vad är det för pengar ???
Känns faktiskt rätt så bra då man hittar "slit"-kläder/skor för korvören! Jag menar, det räcker ju egentligen med att hon har dom 1 gång, så kan man snöra dom sen. Egentligen!
*
Jag har inte hunnit prata med syrran än, om förlossningen.
Jag tycker det är SÅ spännande att höra hur det gått för andra! Har dock fått en rapport av farmor, som just nu "bor" med farfar på lassarettet (nu en våning under Kimsan)att det hade gått bra alltihop! Det känns ju skönt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Moster:P..Hur känns de??..Vad söt han är..
Får hoppas ja kan komma den 3:e februari..Är så j.vla less nu,För vi har snart legat sjuka i 3 veckor..=(..Så nu vill ja inte va sjuk mer..Så ja kan ta mig dit ja vill:P Hahaha...Inne då händer de ju inte så mkt..Även om man kan göra nån sittups å så..Men nu jävlar ska de ske snart:P Grattis ännu engång:P

P@rtyplupp sa...

Tackar tackar !
Jomen du det känns fantastiskt! Helt underbart! Min lillasyster har fått en son..*snyft*
Blev nog mer rörd nu än då jag fått mina småttingar !! hihi
Oj, har ni varit sjuka?? Gud vadd trist! Ja, sjuk vill man ju inte vara, och helst skulle man vilja att barnen slapp allt sånt tills dom blir lite mer vuxna! Jobbigast är det med barnen...
Ja, det är bara att anmäla sig och komma, så ska du få se på resultat!! KÖR HÅRT!!