onsdag, januari 16, 2008

Jag har vunnit en Spa-weekend!!

hahahaha
Snacka om tur jag har nu!
Allt verkar gå min väg.... ska jag bli orolig eller lycklig ???

Hur som helst; fick ett TOPP HÄLSA brev med posten idag:

Grattis Belinda!
Vi har glädjen att meddela att du vunnit Ladies Spa- Weekend i Topp Hälsa nr 01 - 08. Vinsten har ett värde av ca 2500kr.

EN ladies-Spa weekend för en peron - två övernattningar i enkelrum och helpension ingår. På Sanvik Gård, mellan Katrinehol, och Norrköping, serveras gourmetmat av högsta klass. Du har tillgång till pool- och relaxavdelningen: motionssimma, vattengympa, bubbelbada och basta. Dessutom stavgång, styrketräning och gympass.

JIHOOOOOOO!!! Fatta så sköööööönt !!!!
EN HEL helg utan jobb, barn, vovvar, städning, ......ååhh *svimmar*
Men hallå...själv ??
hahahahaha
ja...det blir nog trevligt ändå! ;-)
Det blir nog en hälg med träning verkar det som... hihi

1 kommentar:

Gardaludde sa...

Grymt! Det är ett år med själs och kroppsvård för dig alltså...lite avis blir man ju...jag tänkte på thailand resan också!