fredag, januari 04, 2008

Grattis lillebror!


Idag fyller min lillebror Dick år.
24 ÅR !!! GRATTIS !!!
Shit...nu är han snart ikapp...hehe

Så iqwell har vi varit på kalas och fått fika.
För mej blev det hallon och jordgubbar med grädde. Och helvetes mycket kaffe. haha
Idag har jag väl druckit typ 10 koppar! (varav 6 st imorse).
Bra för magen. Förstoppade magar. *fliiin*

Till min bror gjorde jag en stor tavla med bilder på han från hela hans liv. Från söt liten bäbis till stilig 24-åring. Blev uppskattat tror jag.
Sen så fick han även en äggkokare. Mest på skoj, men användbart skoj !! ??
Han har typ mobbat mej toklänge nu för att jag äter ägg hela tiden. (jag äter alltid 2 ägg till frukosten), så i julklapp gjorde jag en tavla till han.....en äggtavla.
Bilder på ägg och en faktaruta om ägg, vad ägg innehåller för nyttigt och sånt.. hahaha. Så nu var det dax för äggkokaren! *fiffigt*
Av Cindy fick han en liten gummihöna som när man klämnde på henne så klämde hon ut ett ägg ur sitt lilla hål, och när man släppte, åkte ägget in igen. hahahaha Hon är ju för kul!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ikväll var jag oxå där det fanns HELLER mycket gofika....Och jag klarade att stå emot! *nöjd* Jag drack koppar kaffe och åt en frukt istället *hehe*