måndag, januari 14, 2008

Jobba ?

Nu är tjej-helgen BOKAD och SPIKAD!! ;-)
Den 26:e till den 27:e blir det shopping, "spa", relax, partaj och hotellfrukost för hela slanten!! hihi
Längtar som faan!

Idag blev jag erbjuden ett jobb till.
Bokföring såklart....
Den här gången känns det jäääkligt spännande alltså.
Jag vet inte så mycket om det, men det verkar kul iallafall.

Enda nackdelen är att jag inte får var hemma med mina barn lika mycket.
Och jag VÄGRAR tjobba in dom på dagis.
Lillsnuttepluttepojken, mammas lilla gosegris,....näe...han är för liiiten än!
Det skulle absolut inte kännas bra.
SÅ jag hoppas att det går att lösa med att Micke är hemma då jag är borta och tvärtom.
Jag hoppas på lite friare tider !! ?? *pleeeeeease*

Slut stämplingsdagar har jag, och låg föräldrapenning, trots att jag tar ut fullt. Så ja...det skulle inte sitta fel med lite cäääsh !!

FÅr fundera vidare på saken.
Men jag är helt klart motiverad till jobbet.

Nu är klockan över 24:00, och jag kan väl säga att det här är enda natten jag TVINGAT mej själv att sitta uppe till efter tolv...
Sittplatserna på flyget släpps nämligen 60 dagar före resan, och det är NU, så jag tänkte hinna boka babyvaggan på flyget !!! Om det går ??
Dom kanske räknar klockslagen åxå ??? hmmm... faaan....
Då har jag suttit uppe i onödan!
Så typiskt i sånna fall...enda kvällen jag var trött - på typ - ett halvår !! hahaha

Go natt på er andra!

Inga kommentarer: